APZ UP
ponedeljek, 14. november 2016

Četrti koncert cikla Carpaccio 500

Jesenski del cikla Simfonic voices Akademski pevski zbor Univerze na Primorskem posveča praznovanju 500. obletnice umetnine slikarskega mojstra Vittoreja Carpaccia.

Četrti koncert v okviru Simfonic voices: Carpaccio 500 bo še zadnjič potekal v Pokrajinskem muzeju Koper, in sicer v soboto, 19.11.2016 ob 20. uri. Nastopili bodo Eva Dolinšek na čembalu, Patrick Quaggiato na tolkalih in Doris Kodelja na flavti.

Programsko je jesenski del koncertnega cikla naravnan na obujanje glasbenih biserov iz obdobja renesanse, baroka in drugih obdobij, hkrati pa bodo na koncertih zazvenele številne novosti iz vokalnega sveta, nekatere bodo doživele tudi krstno predstavitev.

Več o Simfonic voices: Carpaccio 500, v katerem so napovedniki naslednjih koncertov, je objavljen na spletni strani TUKAJ ter na blogu APZ UP Kje so moje note? TUKAJ.

Vstop na koncerte je prost. Vljudno vabljeni!
 

CV

Eva Dolinšek (1992), doma iz Orehovelj je svojo glasbeno pot z učenjem klavirja začela na Glasbeni šoli Nova Gorica pri učitelju Pavlu Pahorju in nadaljevala pri Aleksandri Pavlovič. Po zaključeni splošni Gimnaziji in glasbeni šoli v Novi Gorici se je vpisala na Akademijo za glasbo, kjer je študirala čembalo na oddelku za staro glasbo pri profesorju Egonu Mihajloviću. Zaradi izjemnih umetniških dosežkov in izkazane odličnosti diplomskega izpita je leta 2015 prejela diplomo summa cum laude in postala magistrica akademska glasbenica čembalistka. V pisnem delu magistrske naloge je raziskovala vzporednice med vokalno in inštrumentalno glasbo zgodnjega baroka. Njena aktivnost se na področju oživljanja in raziskovanja stare glasbe nadaljuje. Od leta 2011 je v domačem kraju umetniški vodja baročni komorni skupini »Musica nucis«. V času študija je sodelovala v številnih projektih akademije za glasbo kot solistka in kot komorna glasbenica. Kot članica baročnega orkestra akademije za glasbo in korepetitorka, je sodelovala: Opera Orfej 2012-2013, komična opera La Cecchina v sodelovanju s Slovenskim komornim glasbenim gledališčem, Les Fêtes Musicales de Versailles, Pergolesijeva Stabat Mater v sodelovanju s SNG Maribor, na prvem mednarodnem festivalu stare glasbe v Ljubljani ter na svetovnih glasbenih dnevih prav tako v Ljubljani. Sodelovala je tudi s Komornim godalnim orkestrom AG, Ljubljanskimi solisti, »Ensemble Microsonus«, Obalnim komornim orkestrom, z baročno skupino »Tres aves«, ki so skupaj s pesnikom, prevajalcem Marjanom Strojanom, izvedle projekt »Shakespeare v besedi in glasbi« v Cankarjevem domu. S kitaristom Markom Smiljanićem je ustvarila duo, pod mentorstvom prof. Lucie Rizzello. V času študija je bila kot solistka vključena v abonma Akademije za glasbo v Ljubljani, v abonma Kulturnega doma Nova Gorica- »Glasba z vrtov sv. Frančiška, v cikel Simfonic voices v Kopru, v koncertni cikel Zvoki mladosti Glasbene šole Nova Gorica. Izobražuje se na seminarjih in poletnih šolah: Michael Hell(AU), Lucia Rizzello, Maria Luisa Baldassari, Lia Levi Minzi, Alberto Bussettini(IT), Gilbert Martinez (ZDA).  Na mednarodnem tekmovanju Svirel 2016 je prejela srebrno nagrado. Na International Capmpus Musica Udine 2016 ji je strokovna žirija podelila 1. nagrado. Kot solistka bo vključena v koncertno sezono »Amici della musica«.

 

Patrick Quaggiato (1983) je sprva začel igrati klavir in nato še tolkala. Diplomiral je iz tolkal in iz vokalno-zborovske kompozicije ter zborovodstva na tržaškem Konservatoriju “G. Tartini”. Zaključil je tudi triletni tečaj za dirigente pihalnih orkestrov. Dirigiral je Tržaški mestni pihalni orkester “G. Verdi”, Goriški pokrajinski PO Anbima, Orkester Ars Atelier, Orkester Glasbene matice; trenutno pa vodi godbo Banda “Città di Cormòns” in PO Kras iz Doberdoba, VS Sraka iz Štandreža, KZ Plejade iz Ajdovščine in MePZ F. B. Sedej iz Števerjana. Redno se izpopolnjuje s svetovno priznanimi skladatelji, dirigenti in zborovodji. Lani je bil umetniški vodja in dirigent mladinskega pihalnega orkestra na glasbenem kampu Skupaj z'gud'mo v organizaciji slovenskih zamejskih godb.

 

Poučuje tolkala in bobne na goriških zamejskih glasbenih šolah. Kot tolkalec sodeluje z orkestri, godbami, tolkalnimi, jazzovskimi in drugimi skupinami ter koncertira po Evropi.  Kot poustvarjalec in dirigent je posnel nekaj zgoščenk; opravil je tudi producentsko vlogo.

 

Uvrstil se je tudi med slovenske reprezentativne skladatelje. Njegove skladbe izvajajo raznorazni imenitni sestavi in jih najdemo na različnih zgoščenkah in zbirkah ter preprostih nastopih in tekmovanjih širom po svetu. Leta 2001 je dobil nagrado na skladateljskem natečaju ob tisočletnici prve omembe Gorice. Leta 2010 in 2014 so njegove skladbe na najvažnejših slovenskih zborovskih tekmovanjih dobile nagrado za najboljšo noviteto. Piše glasbo za gledališče, tudi v stilu musicala. V letih 2008 in 2015 se je njegovo ime pojavilo med nominiranci za nagrado umetniških dosežkov Zlato zrno. Večkrat je vabljen kot član ocenjevalne komisije na zborovskih ter narodnozabavnih tekmovanjih in kompozicijskih natečajih. 

 

Doris Kodelja je svojo glasbeno pot začela na glasbeni šoli v Novi Gorici, po končani gimnaziji pa je študij flavte nadaljevala na Konservatoriju za glasbo v Vidmu (Italija) pri prof. Giorgiu Marcossiju, kjer je leta 2000 diplomirala, pri istem profesorju pa je kasneje z najvišjo oceno zaključila tudi magisterij. Med šolanjem je sodelovala v različnih komornih zasedbah in v simfoničnem orkestru Konservatorija ter se udeležila več različnih mojstrskih in pedagoških tečajev, med katerimi je vredno izpostaviti izpopolnjevanje pri prof. Pierre ‒ Yves Artaudu, prof. Brunu Cavallu, prof. Marcu Zoniju in prof. Cvetu Kobalu. 


Od leta 2001 poučuje v Glasbeni šoli Nova Gorica in večinoma nastopa v komornih zasedbah ter z raznimi orkestri. V zadnjih letih pa se z izpopolnjevanji na kljunasti in baročni prečni flavti (prof. Stefano Bet, prof. Lucia Rizzello) posveča tudi stari glasbi.